RSS

Tiba-Tiba MIC Membela Si Kitol!

19 Aug

Penyelaras Pemuda MIC T Mohan merupakan Maya punya hero Hindustan dalam artikel yang lepas bertajuk Hitam. Jika dibandingkan dengan si Khairy saudara T Mohan ni memang cukup berani sehingga sanggup dikenakan tindakan undang-undang. Sebab tu Maya kata T Mohan ni macam Rajnikanth.

Maka bertambahlah berani T Mohan ni apabila beliau dengan secara terbuka meminta YAB Perdana Menteri DS Najib untuk melantik Khairy sebagai menteri. Sesuatu yang pelik dan mengherankan kenapa Ketua Pemuda UMNO sendiri tidak bersuara secara lantang macam si anak jantan supaya diberi menteri kabinet punya jawatan?

Jantan si Khairy Maya telah bercerita panjang. Kejantanan Khairy ni sekejap timbul sekejap tenggelam. Tapi jangan pula tuduh sebarangan bahawa Maya telah mencuba Khairy punya kejantanan! Maya masih lagi sesuci dan seputih salji di Kutub Selatan.

Kesian Maya nengok si Khairy tiga empat hari ni, menumpang platform sana dan sini demi mencari ruang supaya rintihannya kedengaran. Dah tersepit sangat ke si Khairy sehingga menumpang platform Pemuda MIC?

Pendapat Maya pula selepas kejutan PRU 2008 MIC masih lagi dilihat terumbang ambing dalam memberi sokongan kepada BN. MIC juga tidak dapat menenangkan kaum India yang cuba menongkah arus dengan tuntutan HINDRAF. Oleh itu Maya rasa Pemuda MIC perlu terlebih dahulu membuktikan kesetiaan kepada BN sebelum membuat sebarang tuntutan bagi pihak KJ si hitam.

Dipetik dari Blog Maya Khairy!

 
4 Comments

Posted by on August 19, 2009 in Uncategorized

 

Tags:

4 responses to “Tiba-Tiba MIC Membela Si Kitol!

  1. taqistar

    September 6, 2009 at 11:03 pm

    parpukari. hg ni gemok kn?. bodoh xdak teloq!!! mlalak sekor2l hg. gemok bodoh.

     
  2. aqil

    September 7, 2009 at 9:04 am

    sila link ke blog saya!

     
  3. AMNOBODO

    September 16, 2009 at 3:02 pm

    Sunday, September 6, 2009
    Taubat kami tak akan lepaskan Bagan Pinang wei…….. telan air lior lah!!!!

    Seperti biasa duduk dilaman rumah , browse website , menulis sana sikit sini sikit di atas tea table. Biasanya ada nescafee, tapi bulan puasa ini ada lab top saja lah. Tidak ke pejabat sudah sebulan , hanya staff yang datang berbincang di rumah , pejabat tidak jauh dari rumah , seperlaungan saja, Bukan apa , badan baru saja nak sembuh, Sebulan sudah sejak dimasukkan ke Ampag Puteri ,aku dah berhenti merokok. Huh ..baru mahu berhenti, jika tidak dahulu, like nobody business, asap berkepul kepul , berpusu pusu berlumba lumba masuk dalam paru paru. Bila dah tak ada tempat nak sumbat asap, hah kena sumbat lah dalam Ampang Puteri selama 8 hari kot, Huh setangah masak jadinya , hari hari steam staroid. sehari 3 kali Nurse itu sumbat aku dengan staroid , sampai aku nak makan nasi pun tak tersuap sesudu nasi, Huh……..tak payah diet , Kurus giler aku, Hilang perut buncit aku. tapi bagaikan mati hidup kembali aku. Tapi hari ini kalau sudah boleh bercakap macam ini bermakna aku dah sihat lah…………..

    Erm hari nak raya dah tak lama lagi, aku belum berbuka kat mana mana lagi diluar, hari hari berbuka kat rumah atau kat surau, maklumlah surau kat rumah aku hanya buka gate saja dah masuk laman surau. Al fathiha kepada keuraga bekas ADUN Bagan Pinang , Sesuatu yag memeranjatkan tetapi tidaklah kita merasa hairan dan terperanjat dengan hukum ajal Allah SWT. Bila bila kita akan kembali apabila ajal kita sudah sampai. Menyorok lah dimana sekali pun, jika ajal kita sudah sampai , kita akan dijemput kembali. Jangan lah kita takut dan bersedialah kita untuk pulang , jika sampai waktu dan masanya, Janganlah kita bagi alasan, banyak lagi perkara politik yang belum diselsaikan, aku kena pastikan Perdana Menteri memimpin dengan bagus dan baik baru aku mahu kembali, Aku kena pastikan bahawa Khairy Jamaluddin tidak jadi menteri dan pastikan Mukhriz akan dilantik oleh Najib sebagai menteri dahulu. Biarlah yang tinggal menguruskan dan meyambung perjuangan yang belum selesai. Ini adalah lumrah kitaran hidup. Allamarhum Tengku Abdul Rahman Allayarham Tun Abdul Razak dan Allahyarham Tun Hussein Onn, sudah kembali ke rahmatullah , mereka tidak lagi tahu apa yang Tun lakukan ketika menjadi Perdana Menteri dahulu. Aku tidak boleh kembali lagi sebab ramai yang belum masuk PAS dan ini bermakna ramai yang menyokong UMNO akan masuk neraka. Tidaklah payah kita fikirkan itu semua. yang tinggal kita tinggalkan lah kepada yang tinggal , bersedia lah untuk kembali jika kita sudah hampir melamar pintu rahmatullah. Tapi tak tentu juga, walaupun dekat, yang jauh pula yang kembali dulu, Buat lah apa yang kamu rasa nak buat. Asalkan bahagia,

    Bagi aku Tun Mahathir, Pemimpin ulung yang aku hormati, kin tidak mampu lagi mengkritik PM , DS Najib . Kerana kota untuk beliau mengkritik tinggal sikit saja lagi , dari 10 hanya tinggal 2. Kalau dulu sewaktu Tun Lah memerintah dia begitu lantang mengriktik hingga habis peluru dan akibatnya dua berikan setengah tanah jajahan BN kepada PKR. Terdiam sekejap. Biasa nya Tun boleh memperbaiki segala damage yang telah di lakukan. tapi kali ini agak sukar kerana yang diberikan semuanya di smash ke tanah, ditanam dalam dalam. kalau kali in i Tun smash Najib , jawab nya Tun terpaksa lah berkemas untuk tinggal di negara lain lepas PRU13. kalau tak percaya , buat lah . Bukan mencabar tapi itulah hakikatnya, jika air meleleh , kini dah sampai ke tebing,hanya mahu meleleh ke bawah saja. Apa apa pun semuanya telah berlalu , Tu Lah pun sudah bersara dan hidup aman dan damai ,. Menantunya Khairy Jamaluddin pun melayari bahtera politik dengan dayung yang ada ditangan nya, dayung lah sendiri Khairy, Lahju arus ,laju lah dayung mu, jika tidak tercapai daying mu , campak aja dayung dan terjun dan bernaung lah ke tepian. Tapi insyaalah , nama pun ketua pemuda, Mana ada keetua pemuda UMNO lembik , mana ada ketua pemuda UMNO dengar cakap ayah,kalau nak dengar cakap ayah , duk lah kat MITi. Langsung tak dengar apa sekarang, maklumlah Timbakan Menteri, kalah pun jadi Timbalan Menteri. Kalau kena bantai , takut apa , Big dog ada , parpukari ada, jolok aja sikit , berdentum lah maki hamun , carut si Parpukari . Ha ha ha , dia mula lah cari artikel Husein Lampoyang, Sayuti Ahmad , Big dog untuk tampal dalam blog dia, dan dia akan jerit aku bloggers……….. mana yang betul betul juga lah yang salah kita salah kan juga. Aku rasa kkalau dia tak datang ke Poert Dikson ok juga, sebab orang kampung aku bukan siuka mencarut carut ini , Pantart la… Isha kami kat sini tak biasa dengan ayat ayat macam itu, lainlah kalau Dr Zambri boleh terima, mana ada kita menang lagi pilihan raya kecil kerana kehebatan si Parpukari itu, Kalah aja semua , kita tak pula mau kalah di Port Dikson ini. Tapi tidak siapa pula yang boleh menghalang jika dia mahu datang, datang lah , mahu menulis ,menulis lah…..

    Huh ini aku nak cakap pasal apa, aku nak cakap pasal pilihan raya kecil di kampung aku. Bagan Pinang ini , jiran aku , Kampung aku di rantau , Ahli Parlimen aku Khairy Jamaluddin. ADUN aku MB N 9 . aku ahli UMNO aja, Bukan ahli UMNO kampung aku, ahli UMNO Gombak sebab aku menetap di Gombak, Tapi sama lah itu, nama pun ka kampung aku tempat tumpah nya darah ku. tak akan aku nak tenguk ada orang luar datang kampung aku masuk buat kurang ajar mereka, Kalau tak aku suruh budak kampung aku sembelih kepala mereka buat lah, Aku tak leh sembelih, alu mana nak larat , alu menulis aja. akau kat suuruh budak kampun g aku yang muda muda tuh lah sembelih, Adik adik sepupu aku. Aku tidak akan biarkan orang PAS yang palai serban yang macam Karpal Singh hilang akal dan bagaikan mahu pergi berjuang menentang kafir pula kat bagan Pinang, kat sini kebanyakan orang Islam , taka da kafir yang nak ditetang, Yang masuk cara baik kita terima cara baik.Kita akan pastikan tidak ada pemuda Pas yang pakai baju merah dengan berey di kepala mahu jadi polis, sebab kat sini kita da cukup polis, mahu berapa ribu Polis, Musa Hassan boleh hantar . Kami tak perlu polis PAS, kalau ada kami akan suruh mat motor sapu.

    Kat sin i juga kami tak mahu tenguk mamat PKR yang pakai T Shirt kat dalam , baju kemeja ket luar jalan macam samseng nak ragut beg, kat sini anak melayu semua beradab dan bersopan, budaya ini jangan tanam di kampung kami, Takut budak pemuda Remb au tangkap bawa masuk Van dan tinggalkan celah batu kat pantai PD, Jangan nak tunjuk kurang ajar kat kampung kami, sebab atuk kami dan nenek kami semua nya berhemah dan kami semua hormat Atuk dan nenek kami,. mereka tak merayu memberikan fatwa fatwa terpesong, Imam imam masjid kami juga hanya menunaikan amanah yang dituntut oleh Allah SWT, Mereka tidak menentukan siapa masuk sekurang siapa masuk neraka. Kat kampung kami senang saja, siapa yang tidak menunaikan tuntutan dan ajaran Islam , masuk neraka , siapa yang taat dan rajin mengerjakan tuntutan Allah SWT , mereka lah masuk syurga. Itupun belum pasti kerana Allah SWT sahaja yang berhak menentukan . kat sini kami tak percaya , hanya dengan ,asuk parti PAS boleh masuk syurga. kalau macam tuh si Aziz anak along Hashim yang rompak rumah orang hisap dadah dan kacau anak dara orang itu ,masuk Syurga lah ,s sebab dia yang rajin pasang bendera Pas kat kampung kami. Imam masjid kami , Hj Mokhtar masuk neraka lah sebab dia penyokong UMNO. Ishhhh aku tak lboleh terima , tak masuk akal ,aku percaya aruah atuk aku dulu orang beriman dan orang yang solih akan masuk syurga walaupun dia penyokong BN, aku tak akan relakan Nik Aziz jadi nabi menafikan syurga untuk aruah atuk aku, jangan nak tipu aku dan orang kampung aku, tak mungkin orang kampung aku yang sokong Khairy yang menang Parlimen atas tiket BN , semua ya masuk Neraka, Huh blah ah …jangan tipu aku lah Nik Aziz ,

    Yang kembali telah pun kembali dengan tenang , semoga Allah mencucuri rahmatnya, semoga Allah menempatkan allahyarham bersama orang orang yang solih, Ynag tinggal untuk menyambung amanat dan perjuangan beliau ini, jangan lah pula , menikam dari belakang , janganlah pula jadi musuh dalam selimut, yang ini perjuangan Allahyarham yang periu kita perjungkan dahulu, Yang lain itu perjuangkan lah ikut waktu dan masa yang bertepatan. kali ini UMNO perlu bersatu untuk meneruskan kesanimbungan perjuangan Allahyarham yang belum selesai. Perjuangan Perdana Menteri dan UMNO serta BN. Jangan lah cuba mengkhianat bangsa Melayu, UMNO dan BN.

    Atan , Husein , adik beradik sudah bersedia untuk mengerak kan pemuda kampung aku , aku akan turun dengan pemuda Gombak bersama Haji Megat dan pemuda Kelang , anak Datuk Zack , si Nuri.Kita akan pagar Bagan Pinang, Kita kepung Bagan Pinang . Kita tawan kembali dengan majoriti yang lebih besar. Datuk Rosnah , Datuk Shahaniza, YB Suraya,juga sudah bersedia turun untuk tawan Bagan Pinang. YB Khairy Jamaluddin dan Pemuda Malaysia khususnya pemuda Rembau pasti akan berkubu di Bagan Pinang, YB Datuk Razali akan turunkan Belia benci dadah dan rakan Muda berkampung dengan program di Bagan Pinang. Datuk Zaki dengan program Peace Malaysia nya. Ismail Sabri dengan Program nya , Sabri Chik dengan Program nya. MB N Sembilan dengan jentera UMNO N9 akan pastikan semuanya berjalan lancar sebagai tuan rumah, aku juga menunggu kedatangan Datuk Mukhriz ke Bagan Pinang, Ialah , Timbalan menteri datang kampung aku , anak mantan Perdana Menteri lagi, Yang hanya kita mahu tahu adalah malam pengumuman , BN menambah majoriti Undi
    Posted by Admin at 7:09 PM

    <<< hahaha..teruk ko nih yer parpukari

     
  4. peminatrocky

    September 23, 2009 at 7:06 am

    parpu.. nko ni banyak komen kat blog orang. blog kau ni tak update …

     

Leave a Reply

