RSS

KATA HIMPUNAN 100 RIBU!!??

01 Jul

anwarmusang copy
Namanya himpunan perdana 100 ribu anjuran pembangkang di Stadium Kelana Jaya malam ini untuk jelas isu kerajaan perpaduan. Tetapi paling ramai 5,000 yang hadir.

Nampaknya rakyat makin bosan dengan telatah pembangkang. Rakyat meluat dengan kumpul-kumpul dan himpun-himpun ini.

Hadir untuk berucap di himpunan tu ialah Kit Siang, Haji Hadi, Anwar dan highlightnya Nik Aziz.

Manakala Timbalan Presiden PAS Nasharudin tak hadir. Di khabarkan Ust Nasha makin bosan dengan kumpulan pro Erdogan yang menganjurkan perhimpunan ini.

Peliknya Haji Hadi baru berucap 10 minit, Dr Hatta umum Nik Aziz dicanang tokoh utama berucap di himpunan tu tak dapat datang sebab sidang DUN Kelantan.

Jadilah, Anwar kata Himpunan Perdana 100 ribu ( dihadir sekitar 5,000 ) utk tolak dakwaan media pro UMNO pembangkang berpecah dlm isu kerajaan perpaduan.

Bagi Anwar perhimpunan ini tetap berjaya walaupun yang datang 50 orang sahaja. Yang penting lawan tetap lawan, katanya lagi.

Begitulah caranya Anwar memperbodohkan rakyat. Namun rupanya ada rakyat yang benar-benar bodoh untuk terus diperbodohkan oleh pemimpin pembangkang ini.

Yang penting Anwar berpuas hati, rakyat terus diperkudakan oleh Pakatan pembangkang ini.

SUMBER : WARISAN2057

PARPUKARI: Apa ni? Kata 100 ribu..tapi yang hadir cuma 5 ribu je..ish ish ish, kalau la aku tempat al juburi, dah memang terjun lombong la, padan muka kau al juburi hoi! Kau ingat kau glamer lagi?

Rakyat dah mula kenal siapa kau sebenarnya AnuWar, mereka sudah tak makan lagi pujuk rayu kau, jangan kau bangga dengan segelintir yang ada la YB B.A.B.I. oi! Ini semua pun tak lama lagi lari tinggalkan kau punya, tunggu je la..he he he

MUAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. MEMALUKAN BETUL FUCKATAN RIT NI!

 
3 Comments

Posted by on July 1, 2009 in Uncategorized

 

3 responses to “KATA HIMPUNAN 100 RIBU!!??

  1. jeffry

    July 1, 2009 at 8:42 am

    KEHKEHKEH PAKATAN MENAMPAKKAN ‘KESIYALANNN’ DIRI SENDIRI TU BRO..WA RASA TU TAK LEBEY DARI PESTA LAWAK JER..ANUWAR DH GERAM SGT TGOK X RAMAI YG DTG TU YG TERPAKSA MAKI HAMUN KERAJAAN SBB NK SEDAPKAN CERITE KEHKEHKEH

     
  2. Lee Copper

    July 1, 2009 at 1:09 pm

    Piraaah parpukari. Sumber hang pun auta macam hang jugak.

     
  3. pejuang///

    July 2, 2009 at 12:00 pm

    Itulah Anwar juburi. Melayu pertama dalam hidupku yang paling aku benci dan paling aku x ngaku sebagai saudara sebangsa dan seagamaku.

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s