RSS

Anwar masuk bakul angkat sendiri!

26 Jun

Masih segar dalam ingatan sewaktu lawatan ke Iran dengan menaiki pesawat khas yang disediakan Allahyarham Presiden Zia-ul-Haq bagi membawa lima tokoh gerakan Islam untuk menemui Imam Khomenei seusai ledakan revolusi.
Antara tokoh-tokoh tersebut ialah Almarhum Mian Tufail dan saya sendiri, selaku Presiden ABIM ketika itu. Kami merupakan delegasi kedua menemui pemimpin Iran tersebut selepas Yasser Arafat.

(Dipetik dari anwaribrahimblog.com)

ParpuKari: Wah, Anwar al juburi, kau gelarkan diri kau sendiri tokoh ya? Ini sesuatu yang baru bagi aku, kenapa wahai al juburi, dah takde orang nak panggil kau tokoh lagi ke?

Bagi aku kau ni memang tokoh, bukan tokoh agama tapi tokoh peliwat dan pelakon terbaik abad ini!

Lain kali wahai Anwar bodoh nak mampos oi, kalau nak puji diri sendiri pun jangan la nampak desperate gila babi macam tu beb, buat malu je peliwat oi! Auuuuwwww!!

Sah, kau tengah di makan sumpah! Dah jadi biol! Muahahahahaha!

 
Leave a comment

Posted by on June 26, 2009 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s